"First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win." Gandhi

четвртак, 7. јануар 2010.


VELIKO HVALA I POZIV NA JEDAN DIVAN LET








Danas imam drugaciji post za vas.

Zelim vam prezentovati jednu licnu sliku koja je slikana mojim aparatom(naravno sa mojim suprugom zajedno, al mi smo ionako jedno) i koju nece moci, verovatno, nikad vise niko da uslika. Ne zato sto ja zelim nekome to zabraniti, naprotiv, ja je zelim podeliti sa vama, a obzirom da je to slika jednog oblaka koji je lebdeo iznad nasih glava,dok smo krstarili na velikom brodu kod Venecije( Italija), tesko moze biti ponovljiv ovakav prizor.

Ali ja sam se potrudila da to ovekovecim i uspelo mi je. Meni je taj oblak privukao veliku paznju zato sto mi lici na pticu u letu, a mom kreativnom oku ne moze nista da promakne. Da,bas na pticu. Obzirom da ptica ima uvek puno na nebu, nista cudno,ali ova ptica je posebna. Imam osecaj, kad god pogledam ovu sliku, kao da lebdim zajedno sa njom.

Zasto sam izabrala bas ovakav post? Imam vise razloga:


  • Da podelim sa vama nesto sto se ne moze videti negde drugde (ubuduce ce mozda biti kopija, al original dolazi od mene i ponosna sam na to).

  • Da vam pokazem da masta i kreacija moze da se desi uvek i svuda, razlicito od onog sto inace radim, a vi to dobro znate.

  • Da vam objasnim kako se osecam kad gledam ovu sliku: " osecam se kao da sedim gore na ovom oblaku bas kao ptica i masem ovim krilima dok me radost nosi.

Sve to kako jeste, jeste, sve je ovo lepo, ali da bih upotpunila moj zivot, moram jos nesto da obavim!!! Pa da predjem na plan.

Zelim povesti sve vas, meni jako drage prijatelje, koje nisam nikad videla uzivo, ali koji jako zasluzujete da letite zajedno sa mnom. Verujem da necete reci "ne". Uostalom nece vam sigurno zasmetati. Samo zatvorite oci i osetite da letite sa mnom. Dugo sam razmisljala i jako mi je tesko podeliti mesta, zato sam odlucila: prvo mesto je jako primamljivo i jako bitno uvek na neki nacin, poseban, a ponekad je stvarno tesko reci tebe cu prvog a tebe drugog. Zato sam odlucila da prvo mesto podelim mojim 3 najmilijim prijateljima na ovom blogu:


1. Phoenix, Dr Jackas, Nena 3110


Ovo su 3 osobe meni u srcu urezani prijatelji, koje toliko volim i cenim. Njihove pohvale i kritike mi znace najvise na svetu, a podrske su mi jako potrebne. DRAGI PRIJATELJI DOBRO DOSLI I HVALA VAM NA :VASEM VREMENU ,PODRSCI, RAZUMEVANJU, SVIM LEPIM RECIMA.

Drugo mesto, koje i te kako znacajno posle prvog i te kako jako visoko postignut rezultat je dodeljeno:

2. Dokona domacica, Folk Motivi, Ivana, Nada, Pantogama i Drenka.

Trece mesto:

3. Snezinka(Moj svet), Sandra, Danijela, Spisateljica, Oggy-design, Portugal.

Cetvrto mesto se smatra kao ono bez medalje, ali isto tako se smatra jako dobrim mestom. E pa dragi posetioci svima vama koji zelite zauzeti ovo cetvrto mesto, samo izvolite, svi ste dobro dosli. Sve u svemu kad se u nekom takmicenju ne osvoje jedno od prva 3 mesta, kaze se, vazno je ucestvovati.

DOBRO MI DOSLI I UZIVAJTE U OVOM NASEM LETU.

Vasa Pipistrela

16 коментара:

  1. Hvala, veliko i najvee :D Cast je biti u ovakvom drustvu i pogotovo sto si me ti, sa svojim zlatnim rukama odabrala :*

    ОдговориИзбриши
  2. O, ovo je baš neočekivano. Mnogo se zahvaljujem. :)

    ОдговориИзбриши
  3. Ooo! Pa HVALA! Sta drugo reci?
    I ja sam iznendajen ovim izletom i ukazanom cascu!

    Ugodan let svim putnicma i kapetanu vazdusne ladje! :)

    ОдговориИзбриши
  4. evo i ja se pridružujem ostalima, ovako nešto ni u snu nisam očekivala! jako si me obradovala!
    zatvoriću oči i leteti sa tobom, jer ovako nešto zaslužuje da se deli sa svima, hvala ti na ukazanom poverenju i na predivnom putovanju! :-)

    ОдговориИзбриши
  5. Pipi mnogo ti hvala!!!
    Cast m je sto sam i ja tvoj saputnik! ;)

    ОдговориИзбриши
  6. Bas me je obradovala ova neocekivana nagrada.Fotografija koju delis sa nama je predivna.
    Kao da si znala da cesto pevusim
    "I believe I can fly
    I believe I can touch the sky
    I think about it every night and day
    Spread my wings and fly away..."

    ОдговориИзбриши
  7. Draga Pipistrela! Veliko je zadovoljstvo imati prijatelje koji uvek misle na nas! Hvala za ovu divnu nagradu!

    ОдговориИзбриши
  8. Dragi prijatelji, hvala vam na ovakvim divnim recima. Vi ste moje blago, koje mi niko oteti ne moze. Dacu sve od sebe da vas drzim na nasem oblaku.

    "I believe I can fly
    I believe I can touch the sky
    I think about it every night and day
    Spread my wings and fly away..."

    hvala i na ovom tekstu mnogo mi se svidja.Ma obozavam ga.

    Voli vas vasa Pipi!!!!! Tako ste mi dragi!!!!

    ОдговориИзбриши
  9. Draga moja, ja već jedan period letim s tobom...i ugođaj je fantastičan...
    Hvala ti draga moja što si i meni uključila u ovu divnu ekipu kreativaca...
    Kad sam pogledala sliku prije nego sam pročitala tekst, vidjela sam upravo pticu...Je li kreativci sve oko sebe vide isto...ili je slučajnost....
    Pusa

    ОдговориИзбриши
  10. Draga Phoenix svaka slucajnost, nije bas slucajnost. Kamo srece da je ceo svet ko vi svi ovde na okupu. Toliko srece, toliko radosti, ko sme da kaze da ova godina Nova nije lepa. Slika je posebna i imala sam tu srecu i cast da je stvorim i podelim bas sa vama. Mi smo zivi DOKAZ da za srecu je potrebno tako malo. Ali za srecu trebas i biti stvoren, umeti pruzati i uzeti. A vi ste moja sreca i ne bih vas menjala ni za sta na svetu. Sve sto zelim da smo svi uvek nekako tu negde, da mislimo jedni na druge i da delimo nasu srecu. Ziveli mi.

    ОдговориИзбриши
  11. Draga Pipistrela, hvala ti najljepša što si me, u tako cijenjenom društvu, odabrala za nagradu. Veselim se i našem budućem zajedničkom letu.

    ОдговориИзбриши
  12. Draga Ivana dobro dosla. Potrudicu se bar maksimalno, koliko je u mojoj moci, da budem sa vama i da budete samnom. Bas je lepo leteti sa vama.

    Pozdrav i za sve ostale blogere koji dolaze na ovom blogu. Poziv da se sto vise druzimo. Zelim da moja lista leta sledeci put bude jos mnogo veca, duza, teza.. ovakvim osobama kao sto ste svi vi ovde. A ko zna, pasce meni u medjuvremenu nesto novo na pamet. Dodje mi to, kad, kad, tako u mojim idejama i ne pusta me sve dok ne odradim.

    ОдговориИзбриши
  13. Slika je stvarno neponovljiva i hvala za let uzivala sam.Drago mi je sto sam vas pronasla.

    ОдговориИзбриши
  14. Dobrodosla draga Mima,uvek su ti otvorena vrata. Tvoja stranica je super, genijalna si. Nisam imala puno vremena, u nekoj sam guzvi, ali uskoro cemo se druziti vise. Radovi su ti fantasticni( torta mnjam, mnjam);)), ono sto sam na brzinu stigla da vidim, al prelistacu ja sve to. Veruj mi svi ovi prisutni na ovom blogu su jako talentovani, neke sam ja pronasla, neki mene. Ne secam se kada sam u ranijim godinama ovako bila ispunjena kao sada.Toliko me motivirali i dali povoda da su mi razne ideje padale na pamet, pa cak i nasa ptica. Pozdrav, pa do skorog, novog druzenja.

    ОдговориИзбриши
  15. Oh, stidim se, stidim se sto ranije nisam videla ovu lepotu, divna ptica od magle, divna prica, i najdivnije prijateljstvo.
    Letecemo zajedno, kao i do sada,mozda je budem nekada malo zakasnila, a nekada izostala, ali kad je najvaznije, kad me pozoveu moji prijatelji, bicu tu.
    Hvala!<3

    ОдговориИзбриши