"First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win." Gandhi

недеља, 27. март 2011.

Odmor



Dragi moji pratioci, zbog nekih trenutnih situacija, moje kreacije su bile uskracene.  Obecavam da cu se popraviti. Prinudni odmor koristim do maksimuma uvek u svoju korist i zato koristim priliku da se svima zahvalim na svakom napisanom slovcetu vasem posebno i da znate da ste mi bili ogromna podrska u najtezim trenucima svoga zivota i da sam ja zahvaljujuci svojim kreacijama i svim zabavama, gde vi svi koji me pratite zauzimate veliki polozaj, veliki pobednik.

Hvala vam od srca sto ste tu i sto ste doprineli jednom velikom Pipinom projektu, neko pomalo i svesno, neko i nesvesno, ali jedno znajte: verujte sebi, imajte samopouzdanje, zivite svaki trenutak na svoj nacin uspesno, jer ne postoje lose stvari, postoje samo dobre i manje dobre, a kada se potrudimo dovoljno onda postoje samo dobre, a i sve je za nesto dobro u zivotu. I da bude jos jos bolje: svaciji zivot nije sudbina ona kako nam je predstavljaju. Sudbinu mi krojimo, a  ja sam to znala i nekako nisam nikada dozvolila da to zaboravim, pa kada se desilo da se upitam sta sad, ja sam se upravo setila da nista nije slucajno i da za sve ima resenje.

CUDA SE SIGURNO DOGADJAJU, TREBA SAMO VEROVATI DA JE TAKO.

Puno vas voli vasa vesela, srecna, razdragana Pipi.

13 коментара:

  1. tako je pipi...da li su to čuda ili vjera u seba nije ni važno,važno je da se sve može kad se hoće....
    zato glavu gore i nemoj nas predugo pustiti da čekamo nove projekte:)))...
    pusa:))...

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман27. март 2011. 21:07

    U pravu si, sve je moguće, samo treba vjerovati!! Jedini je problem što smo mi ljudi nestrpljivi!!!
    Puuusa i čekamo tvoje nove kreacije!!

    ОдговориИзбриши
  3. I mi tebe volimo Pipi, ostaj mi zdrava, sretna i vesela:-)
    Pusa

    ОдговориИзбриши
  4. Draga, draga Pipi, meni je još moja pokojna baka govorila da je svatko krojač svoje sudbine... i da sami odlučujemo što ćemo i tko ćemo biti.. i rekla mi je, žensko si ali sama ćeš u životu odlučiti hoćeš li nositi hlače ili suknju..
    I život nas nauči mnogim istinama i mudrostima, netko na više netko na manje bolan način spozna svoj put, ali sačuvati takvu snagu duha kakvu ti imaš stvarno je pitanje velike, ogromne vjere...
    Bravo za tvoj optimizam, veliki zagrljaj ti šaljem:))

    ОдговориИзбриши
  5. Šaljem ti jednu veliku pošiljku pozitivnih misli...

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман27. март 2011. 22:35

    Ja ti šaljem iskrene želje da ti se ostvare svi tvoji snovi!
    Pusa.

    ОдговориИзбриши
  7. Neka si ti nama vesela i razdragana i ostani zauvijek takva! Ono što nas ne slomi, ojača nas!
    Šaljem ti veliki zagrljaj :)))

    ОдговориИзбриши
  8. drago mi je znati da si dobro,sretna i razdragana kao i uvijek..saljem ti tople pozdrave i veliku pusu!

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман28. март 2011. 19:57

    Sve je moguce ako verujes,ljubim te Pipi i saljem ti blagoslove ljubavi...

    ОдговориИзбриши
  10. Veliki pozdrav, draga Pipi!
    Sve najlepše Ti želim.

    ОдговориИзбриши