"First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win." Gandhi

петак, 13. мај 2011.




KUTIJE NR. 3



Sinoc sam sve slike lepo ubacila, slozila, obrazlozila vam sta je sta i kada sam trebala da pustim post nestade sve i kompletna neka smetnja blogera mi je izbrisala sve. Strpljivo sam opet sve iz pocetka ubacila sada posto je ponovo proradio i da pocnem iz pocetka opet.



Ove dve kutije su kutije mode i manekenstva. Naravno isecci iz novina.





Ova kutija je vec bila ovako elegantno crna, samo sam natpis firme za cipele prefarbala u zelenu straftu i dodala moje ime, naravno uz ime i srce.



Kutija od sladoleda, jako je cvrsta, mozda dodam neki dizajn drugom prilikom.



Dve saksije, zasadicu kaktuse. Bice u skladu sa zidom u dnevnoj.



Ovo je kutija RAZGLEDNICA-HELVEZIA. Zasto bas takav naziv? Pa Helvezia, za one koji mozda nisu upoznati, je stari naziv za Svajcarsku, a Svajcarska je poznata po svom raznovrsnom kvalitetnom siru. Ako pogledate bolje sliku, na njoj su rudari, ali u neobicnom rudniku od sira. One 4 zelene lopte u donjem levom uglu je grozdje :)).



Ovde se bolje vidi rudnik-sira.


Ovako izgleda adresa na razglednici-kutiji.



I ovo je postanska markica na istoj KUTIJI- RAZGLEDNICI- HELVEZIA. Nju sam isekla iz novina isto, jako strpljivo, izgleda bas kao original, a jako je u skladu sa ostalim dizajnom.




Jedan trag ("stopalo od lisca") u sarenom cvecu. Ovo lisce svuda ostavlja svoje tragove ;)).




I cvetna kutija sa postanskim markicama sa pcelama. Takodje markice iz novina iseckane.




Jedna jako velika kutija, puna malih sveca.


I za kraj jedna malo sasava kutija. Postanske markice iz novina, detelina sa 4 lista, salveta i natpis koji oznacava: TU SE DESAVA NESTO za one koji ne razumeju.



Ovako izgleda jedna od markica na toj kutiji. Jako mi je simpaticna.



I za kraj model dveju tasni se nasao takodje na sasavoj kutiji. Bas je sarena, ako mi dosadi, mogu je i promeniti, za sada mi je ovakva ok.

Pa hvala vam od srca sto ste strpljivo razgledali i moj treci deo KUTIJA. Komentare u drugom delu nisam ja obrisala, vec su nestali sami onom smetnjom blogera, ali ja sam ih procitala i hvala vam.
 Doci ce jos jedan deo, a onda je moja stalaza puna, krcata kutijama, tako cu moci sa velikim redom u njoj da preduzmem ostale radove. Bilo je jako zabavno bojiti ovoliko zelenila i verujem  da su i vase oci zelenkastije sada, kao nase. A da, moj muz se je jako lepo uvezbao disati na skrge, samo sto ce morati da se vrati u normalan stav disanja. Ne mislim celi zivot farbati kutije. Volim svoje pletenje i slikanje, a i basta je bas narasla i zove u berbu granja, a tresnja tek mnjami, mnjamiiiiiiiii.

Lep pozdrav, vasa Pipi.

8 коментара:

  1. Pipi, sve je prelepo, a ti se podmlađuješ!
    Pa, sećaš se kako smo u mladosti seckali novine i pravili kolaž postere, stavljali slike iz novina na zidove, a sada to radi moja ćerka, i na ovim prelepim kutijicama-ti, sasvim originalno, a zaboravljeno.

    ОдговориИзбриши
  2. Kutije su fantastične. Dopada mi se što praviš kolaž na njima.

    ОдговориИзбриши
  3. Izgleda da nas je sve uhvatilo proljetno spremanje. Ja sam također u fazi ukrašavanja kutija, post će biti ovih dana. Sviđaju mi se tvoje kutije jer nas stvarno vračaju u vrijeme kad smo sve izrezivali iz novina i ljepili. Podsjetila si me na moju bilježnicu koja je glumila moj dnevnik. Sva je bila obljepljena izrezanim slikama. Budi vrijedna i dalje. Jasminka.

    ОдговориИзбриши
  4. Bravo Pipi, bravo!!!
    Baš mi je lijepo vidjeti da radiš punom parom, da si sva u zanosu recikliranja i bojanja! Samo naprijed draga Pipi, odlično ti ide! Sve mi se sviđa!
    (drago mi je da sam makar malo i ja doprinijela ovom tvom proljetnom buđenju)
    Cmok, cmok :)))

    ОдговориИзбриши
  5. Draga Pipi, zaista si bila vredna, kutije su prekrasne i sigurna sam da ces ih dobro iskoristiti:-)
    Pusa

    ОдговориИзбриши
  6. Pipistrelin muz14. мај 2011. 11:40

    Eto ti sad, nekome se ne moze ugoditi nikako. Taman sam se ovako lepo navikao na skrge, ujedno se pripremam i za letovanje i moze...kad ono JOK BRE, NEMA VISE...idemo na granje i ostalu floru. Ufff, ta poljoprivreda...

    ОдговориИзбриши
  7. Hvala draga Pipi na lijepim riječima, da autor je bitan, zato škicni i na njenu web stranicu, ja jesam i idem u potragu z anjenim drugim naslovima, možda mi se posreći na engleskom ili talijanskom. Radovi su prekrasni, a reci ti meni kako se zove taj raj gdje živiš, a i ime rijeke me zanima. Pozdrav. Loredana

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман15. мај 2011. 09:25

    Dobro si rekla, sva si u kutijama. Al prekrasne su draga, svaka ima svoju neku posebnost, a zelena boja koliko ja znam, odmara oči. Bilo mi je ugodno čitajući, budi vesela i kreativna i dalje!!! Pusa :)))

    ОдговориИзбриши