"First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win." Gandhi

уторак, 11. децембар 2012.



Todora Skoro



Ovih dana sam prezaposlena, ali ne mogu da odolim i ne podelim ovo odusevljenje sa vama.

http://jasminahanjalic.wordpress.com/2012/12/11/todora-skoro-beogradski-virtuoz-kratke-price/

Sa Todorom se druzim toliko dugo, koliko i sa mnogima od vas i cast mi je da je imam za prijatelja.  Naime Todora je sjajan pisac i ima vec nekoliko nagrada iza sebe i nekoliko knjiga, a ja je pored naseg lepog prijateljskog druzenja  bas obozavam i sto je tako fantasticna  u svom umecu.  Ponosim se sa svacijim uspehom, a Todora je definitivno jedan od najuspesnijih pisaca ovoga doba. Ima i svoje samostalne blogove, gde mozete osetiti njene snazne reci ovde.

Do nekog sledeceg lepog dogadjaja i neke nove kreacije...

voli vas vasa Pipi.

4 коментара:

  1. Hvala, draga Pipi, na ovako lepom predstavljanju... Nadam se da neću razočarati tvoje prijatelje. Pozdrav tebi i svima njima!

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala draga Pipi na komentaru... i dakako, želim i ja tebi sve najbolje.....
    Čitamo se.

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala draga Pipi na posjeti i komentaru, sve najbolje ti želim, pratim te i dalje i uživm u tvojim radovima. Loredana.

    ОдговориИзбриши
  4. Pročitala sam nekoliko na tvoju preporuku i jako su me dirnule.Pune emocija, životne priče..Hvala ti na preporuci , a tebi i dalje puno uspjeha i radosti:)))

    ОдговориИзбриши