"First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win." Gandhi

уторак, 17. август 2010.

NAGRADA



Ovu nagradu sam dobila od blogerice drage Nene ( http://nena3110.blogspot.com/ ) . Hvala joj od srca sto misli na mene.  Lep je osecaj podrske i pohvale i to nam je svima poznato. Naravno da svi zasluzujemo ovakve nagrade i svi vi imate divne postove i zlatne ideje. Verujte zahvaljujuci vama ja sam napravila toliko toga, a ranije nisam ni bila svesna sta umem sve. Znaci sve moje zasluge su i vase zasluge. Ovo nam i cvrsto govori o tome koliko mozemo da uticemo na neku personu. Ja naravno zelim isto da u vas svet donesem ideja i radosti i nadam se da u tome uspevam. Ova nagrada je upucena svima vama, vi ste zaista divne osobe. Ja stalno jos uvek otkrijem po koju novu blogericu, po koju novost i ako neko jos nije usao u moj uzi krug, sigurno je to samo pitanje vremena, a i zavisno koliko ste se potrudili i koliko pozeleli. Ja vas zaista volim i cenim.
Ja znam da mi vi kao pravi prijatelji necete zameriti sto ja trenutno mnogo vise posvecujem paznju jednoj  dragoj hrabroj devojcici i jednoj dragoj hrabroj zeni.
Ja vas od srca molim da ne okrecete glavu od ovih slka, ne trazim nista nego samo da pokusate da shvatite koliko nasa vera i nase reci i zelje mogu da pomognu nekome, naravno pomogne svima nama. Ja vam govorim to iz iskustva. Ja sam 2 puta dotakla dno i zato znam o cemu pricam. Mnogima delujem blesavo mozda, mozda dosadno, naravno svako ima pravo na svoje misli. Ali tvrdim vam da to kako mislimo, nase misli smo mi sami. Ipak verujem da ste vi svi ovde na okupu osobe punog srca, puni ljubavi, puni vere ( vera nije samo crkva i tacka) vera je verovanje u same sebe i verovanje u dobro, u zdravlje, u cuda.
Znam i da nije lako sprovesti, a da je tesko shvatiti, ali mogucnost je svakome ista. To je isto kao i kad imamo jabuku na grani, svima je omoguceno da je prisvoji, trebaju samo sprovesti u delo. Neko ce pomisliti da filozoforam, naprotiv ja samo pokusavam da shvatite koliko je maloj Stasi i Bilji bitan svaki pozitivan potez. Na primer: neko je dovoljno visok i ima dugacke ruke i jos ima merdevinu i on ubere lako jabuku, a neko se nalazi bez merdevine, jos nije porastao, a nije jos naucio ni da se penje na drvece i niko od nas nije tu da mu pruzi pomoc, zato on nazalst ostaje bez te jabuke.
Moja molba je da svako od nas pruzi Stasi i Bilji svoju merdevinu, svoju stolicu, svoju ruku. Jedan mini tekst na njenom blogu, dve reci, osmeh, a imamo toliko lepih, pozitivnih reci, svako ce pronaci nesto. Pozeleti nekome, znaci dati mu, pruziti energije i nemojte se plasiti, pruzanjem nekome nista necete izgubiti, cak ni svoju jabuku, jabuka ima svuda oko nas. Ali zato svaka vasa lepa rec ili stih ili osmeh ce doneti Stasinim roditeljima i Bilji samopouzdanje, veru, moc za borbom, nece moci da misle drugacije, nego tako kako vi pisete, a vi pisete samo najlepse. Nije potrebno plakati i pisati bilo sta tuzno, sto ih moze rastuziti, to nam nije cilj. Prepoznala sam par osoba od vas ovde koje jako dobro razumete moje poruke. Sada ovde objasnjavam da bi i oni koji nisu do sad shvatili, ili nisu imali vremena, shvate i nadju vremena, sve se dobro dobrim vraca. Dobrota je kao novac- stavis novac u banci i on se umnozava. Dobrota isto, dajes je sto vise, sve vise se umnozava. Mogla bih vam brdo stvari i primera opisati. Ne zelim vas ni daviti, ali verujte mi velika je to stvar.
Svako ce pre ili kasnije shvatiti. Meni je zelja da pomognem svakome ko ima potrebe za savetom, jer kako kazem dotakla sam 2 puta dno i 2 puta sam isplivala na povrsini. To samo mogu da zahvalim ljudima koji su bili oko mene. Zato ja sada boravim pored Stase i BIlje. Njima sam potrebna. I zato ja ovu nagradu dodeljujem HRABROJ STASI I NJENIM HRABRIM RODITELJIMA I HRABROJ TETKI i JOS JEDNA HRABRA ZENA ZOVE SE BILJA I NJENOJ HTABROJ PORODICI. Mislim da je ova nagrada njima najpotrebnija trenutno.
POBEDA ZA STASU; POBEDA ZA BILJU. Ja sam pobednik i znam da mogu i one.




Bilja je isto jedna jako hrabra zena. Njoj je samo potrebno podrske, dobre volje, potrebna joj je necija vera, necija paznja. Za pobedu nisu dovoljni samo doktori, naravno oni rade svoj posao, a nasom beskrajnom inteligencijom mi pomazemo da oni rade sve kako treba, a za pobedu su potrebni ljudi koji pruzaju merdevinu, ruku, stolicu da se ubere jabuka, ili neko ko ce te nauciti kako da se penjes na to drvo. Draga Biljo ja zelim da naucis kako da se penjes, veruj mi u svakom pogledu sam veliki penjac. Pruzi mi mogucnost da steknes to znanje, ti ga donekle i imas, nedostaje ti samo onaj zadnji mah. Ne postoji moj ili tvoj slucaj, postoji samo hocu ili necu. Koliko puta kad neko nesto kaze, ako ne zelimo da prihvatimo, mi se izgovaramo na razne nacine i uvek se cuje ono ALI. "Ali" ne postoji, ako ga mi ne postavimo. I sve sto postoji, mi stvaramo.
Hvala svima na razumevanju. Zapamtite da je jedno pravilo za sve : DOBRO SE DOBRIM VRACA.

Vasa Pipi  POBEDNOK

4 коментара:

  1. Draga, imas veliko i hrabro srce, zelim iskreno i od srca sve najbolje Stasi i Bilji:))
    pusa

    ОдговориИзбриши
  2. Prekrasan članak!
    Slažem se sa Biljanom imaš veliko i hrabro srce, plemenita si i misliš na druge.
    Danas na žalost ima malo takvih ljudi.
    Od srca sve dobro dvijema hrabrim princezama.
    Tebi velika pusa!
    Zondra Art

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala vam od srca. Da je vise njih poput vas. Mozda su i odmori jedan razlog. Kissssssss

    ОдговориИзбриши
  4. Iz sve snage i iz dubine srca svako dobro želim!!!
    Nije lako biti borac,ali kada je motiv jak, onda ide-bez mnogo razmišljanja.I baš zato, i baš tada kada se to nešto oseti i kada čoveka ponese ta energija, nastaju najbolji rezultati u koje ja verujem :-)

    ОдговориИзбриши