"First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win." Gandhi

недеља, 12. септембар 2010.




NESTO NOVO NAPOKON




Naravno, moj sin je trazio ove bocice da ih pokloni. Uvek nadje izgovor. A kad bolje razmislim ne mora da kupuje poklone i jos se ekstra obraduju oni koji ih dobiju, pa sto da ne( IPAK JE TO MOJ SIN ;)))  ). Radjene sa borovinom tako da imaju i poseban miris.



Ova korpica je radjena u parku. Nisam sigurna koja je vrsta drveta, ali visile neke grancice iznad moje glave, a decica me zamolila da im napravim jednu korpu da vide kako se to radi. Prvo sam probala sa nekom travom, ali nije islo, onda sam videla ove grancice i oprobala se, ali sam se pravo izmucila. Ipak ispalo je lepo, a decica su bila extra happy. Onda su stavili cvetice unutra i odneli  svojoj mami, tako da smo morali i da slikamo.  Najvecu radost su delili Agata, Laura, Manuel i njihova mama.

8 коментара:

  1. spet in spet - čudovito. všeč mi je, ker so vse linije tako naravne, v enkratni harmoniji. krasno tkanje iz vejic :)

    ОдговориИзбриши
  2. Prekrasan poklon, bas mi se svidja kako si isplela borovinom boce, bravo:)))

    ОдговориИзбриши
  3. Radiš zbilja čudesne stvari od raznih grančica, pruća i ne znam što sve još koristiš...originalna si...opletene boce su ti fantastične...
    ps. nadam se da se zdravstveno stanje djevojčice o kojoj si pisala popravilo ;)
    pusa

    ОдговориИзбриши
  4. Pipi divne si carolije isplela kao i uvek,kiss.

    ОдговориИзбриши