"First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win." Gandhi

недеља, 28. новембар 2010.

ZADOVOLJNA SAM



Slika je losa kao po obicaju, nisam imala vremena za to, i ovo je slikano jako kasnije, kada se rascistila frka. Stvari su malo isprevrtane, ali vazno je da je start bio super i da je prodaja bila ok, ljudi odusevljeni. Toliko komplimenata na jednom mestu, jako sam zadovoljna. Jos lepse je sto sam dobila poziv i za jos jednu slicnu izlozbu-prodaju. 





Ogromni cvetovi napravljeni dan pre toga i veliko zvono.


Obecani tutorijal








Mala i velika kugla, slikao moj muz na brzaka, dok sam pakovala. Nisam znala gde mi je glava, a ovo ipak znaci da sam mislila na vas. Zao mi je sto nisam uspela da slikam ukrasne vencice za vrata, totalno sam na njih zaboravila, a prodala sam ih. Zvezde su otputovale, jedno veliko zvono isto. Najvise su isli ukrasni vencici za ulazna vrata i ukrasi za jelke. Mozda vam posluzi kao preporuka, cime da se bavite. Flasa koja je bila prodata, je bila svima zanimljiva ( ona crna sa krugicima). Prodala sam i pokoju korpu, nisam ocekivala bas. To ide bolje za uskrs po obicaju.
Ovom danasnjem lepom danu se radujem, zahvaljujuci jednoj dragoj osobi, koja je isto jako kreativna, snalazljiva, radna, vredna, dobrodusna, ma jednom reciju fantasticna i zove se Katia, a upoznale smo se zahvaljujuci kome drugome nego mom SINU. Ja sam srecna majka.
Za kuglu, nisam uspela da napravim odmah dekoraciju, ostala neprodata. Nema veze, nisam znala ni koju cenu da trazim. Mozda mi vi predlozite vase misljenje u eurima. Bila bih vam zahvalna. Ujedno mi napisite koju cenu u eurima bi vi postavili za veliku zvezdu i za ove velike cvetove, imaju i drsku, dobili naknadno. Hvala vam na podrsci, a za kuglu kako sam je napravila? Jednostavno sam otpocela jedan krug ove velicine, koje sam pozelela da bude kugla, pa onda unakrst, i onda opet unakrst, ali ne umesto, vec uvek negde drugde, simetrija i drzim rukama da se ne rasturi, onda pocinjem da uplicem, kao na slici, uvek one iznutra uhvatim granom i nekako izvucem napolju. Nema neko ekstra pravilo, kao i kod zvezde. Prakticno se vise radi na principu kao sto vajari rade svoje skulpture, tako ja svoje oblikujem mudro i sa ciljem da dobijem to sto hocu. Kad porazmislim ovo i jeste VAJARSTVO OD GRANA. Korpe su samo pocetni praistorijski izvor ostaloga.
I za kraj pozdrav i hvala jos jednom na vasoj podrsci, verujte znacilo mi je do neba. Odoh u krevet, zatvaraju se oci, nadam se da sam uspela nesto napisati kako treba. Nisam mogla da sacekam sutra. Ako se ima koje pitanje, tu sam.
Vasa Pipi

10 коментара:

  1. Zahvaljujem ti na pojašnjenju kako radiš kuglu i prvom prilikom kad nađem pogodne savitljive grane krećem u akciju!!!
    Što se tiče cijena za tvoje radove...uh...to je malo teško pitanje...al kako god da okreneš, ručni rad je slabo cijenjen, a i zavisi od toga gdje se nudi na prodaju, jer je kupovna moć različita, a isto tako i zainteresiranost ljudi, pa zbog toga ne mogu biti objektivna, eventualno mogu reći za zvijezdu, koju sigurno nije lako napraviti, da bi mogla vrijediti, opet ovisno o tome da li je mala ili velika, pa ako je velika, nekih 3-5 eura...
    Lijep pozdrav i želim ti dobar nastavak prodaje!!!

    ОдговориИзбриши
  2. Joj, da, a cvjetovi :)))) Prekrasni su!!!! Poput sunca!!!
    E, oni vrijede i više!!!

    ОдговориИзбриши
  3. Draga Pipi, čestitam na uspešnoj izložbi.

    Najvažnije je da si Ti zadovoljna i ispunjena radošću i da imaš motivaciju za dalji rad.
    Cena rukotvorina i potražnja nije ista ovde (u Srbiji) i gde Ti izlažeš. Tu je kupovna moć veća a i vrednovanje ručnog rada. Sigurno je lepše okititi jelku ukrasima od prirodnog materijala, urađenih sa puno mašte i ljubavi, nego je obasuti šljaštećim, plastičnim kičom.

    Veliki pozdrav i puno uspeha u daljem radu.

    Nadica

    ОдговориИзбриши
  4. oh, Pipi, kako zelo se veselim s teboj, da ti je prodaja lepo tekla in da si dobila priložnost še za naprej. korak za korakom, kajne? vedno se odpre še kakšna možnost :)
    zelo lepi izdelki - spet. vedno znova. bravo.

    ОдговориИзбриши
  5. Cestitam draga na izlozbi, sve izgleda predivno, svaka cast:))
    Pusa

    ОдговориИзбриши
  6. Iskrene čestitke na izložbi, vidim da te savladao i umor i uzbuđenje... a kako i ne bi, veselo društvo, puno šušura i uspješna prodaja!! I drago mi je da je dogovorena i nova... a što se tiče cijena, svakako je tržište kod tebe različito, ja bih prošetala do nekih malo boljih galerija sa ručnim radovima i ravnala se po njihovim cijenama, ni slučajno ne bih formirala cijene po najnižim tržišnim, ti ipak radiš sve ručno i unikatno... Poljubac!!!

    ОдговориИзбриши
  7. Prvo da ti čestitam na izložbi, a onda da pohvalim tvoje divne radove!
    Malo ljudi zna napraviti tako nešto, a ti si jedna od njih,prava čarobnica zlatnih ruku.

    Pusa.

    ОдговориИзбриши
  8. Baš je štand lijepo izgledao i drago mi je čuti da si i ti zadovoljna. Ove zvijezde, zvona, kugle su odlične i super ideja za božićni nakit.

    ОдговориИзбриши
  9. Pipi, radujem se ko da sam s tobom bila na izlozbi.Prelepo je,Vrednorucice.

    ОдговориИзбриши
  10. Hej,pa ovo je predivno!I zvono i zvijezda i kugla,ma sve ženo!

    ОдговориИзбриши