"First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win." Gandhi

уторак, 4. јануар 2011.

Pipin sareni i lep svet


U nasem gradu postoje 3 stara grada zvani CASTELLI


tu je negde i nas stan




rucni rad moga muza


 Da samo napomenem da se ljulja, tako da ce beba sigurno uzivati. Da ne bude zabune, nisam ja trudna,( vec je nas komsija to pomislio). Ovo je za brata malog Adama koji ce se roditi za par dana.


 Ovo u dva prodata rada, ali slike zalutale, sad su dosle kuci. Skitnice.


 Mamin veseli novogodisnji prozor. Ne bih da zalazim u maminu arhivu, ali mozda ima tu i cveca koje je starije od mog sina. Bar tako mislim. Od kad znam za sebe ovaj prozor je kao botanicka basta.


Nas grad Negotin.






I dva moja rada, najnovije izdanje. Zelela bih da cujem vase misljenje, kritike, bila bih vam zahvalna. Ja bih neke sitne sitnice prepravila, na 2 mesta.
VASA  PIPI

12 коментара:

  1. aaaa! zdaj sem pa kar brez sape ostala! koliko tega, kakšne krasote... posnetki vašega mesta so fantastični, zibelka je... jooooj, tako zelo čarobna, sploh, ko pomisliš, da bo vanjo položeno novo življenje... okraski so n-o-r-o dobri, tvoja domišljija res nima meja, bravo, bravo.
    še besedica o slikah... na prvi se mi najbolj dopade, kako si ujela dinamiko prostora, morda bi v prvem planu samo dodala malo bolj intenzivne barve, da bo občutek oddaljenosti oziroma bližine še močnejši.
    na drugi me je prepričal kontrast - oči kar same padejo v to čudovito belino... super, Pipi, res imaš roke čarodejke :)

    ОдговориИзбриши
  2. Svi radovi su za pohvalu,ali koljevka me ODUŠEVILA!Blago maloj bebici!

    ОдговориИзбриши
  3. muz je pravi majstor,kolijevka je savrsena..ukrasi,jedni od najoriginalnijih sto ih vidjeh,super,super..slika sa kalama mi je posebno lijepa,ja je ne bih dirala,prvu mozda,kao da joj nesto fali:))eto ja iskreno,znam da se ti neces ljutit:)pusaaa!!

    ОдговориИзбриши
  4. Sve je lepo! Uvek nas prijatno iznenadiš.

    Samo nastavi sa slikanjem... i kažu da sliku treba ostaviti "da se odmori". Tek posle nekog vremena je jasno da li je treba doraditi ili je gotova.

    ОдговориИзбриши
  5. Hvala drage moje. ja se nikad ne ljutim, ja sam i pitala da bih vas cula, da vidim kako drugi misle. ja inace radim kako moje srce kaze na kraju, ali sa vasim savetima moje srce razgovara i to mi nogo znaci.A i to je tacno da ja kasnije neke stvari doradim i u pletenju mi je tako. I stalno ih prevrcem, divim im se. To mi daje i nove ideje.Ljubim vas sve i vase slatke reci.Hvala

    ОдговориИзбриши
  6. Zaboravila sam da kazem da sam slike izmislila sama iz glave, nisam slikala nesto sto postoji tako, naravno postoji suma i planine, postoji ovakvo cvece, ali ja sam slikala mastu svoju, ne konkretnost.

    ОдговориИзбриши
  7. Joj, Pipi moja draga, ne znam što bih prije komentirala... prvo, prelijepe slike tvoga grada... pa kolijevka tvoga muža koja me, blago rečeno, oduševila... zaista ste genijalan par!!! Pa onda tvoji prodani radovi i na kraju slike, sve ljepše od ljepšega...
    Ja, kad slikam, imam problem jer nikad ne mogu procijeniti kada je slika gotova, trebam li još mazati ili stati, ne znam točno kada je "priča" gotova... ponekad odnesem jednoj prijateljici, ak. slikarici, pa mi da savjet... bitno je da uživaš dok je stvaraš, a ja to na tvojim slikama vidim, i to je ono najljepše na njima...

    ОдговориИзбриши
  8. Vidi ti tog Pipistrelca,vredne ruke su u vasoj porodici uobicajena stvar.Prelepa kolevka,moze da traje generacijama,pozdrav za majstora.Tvoje majstorije Pipi su uzivanje za oci,to smo vec znali a znam i kako odmaras dusu slikajuci,poznat mi je taj osecaj :-)
    Gledajuci prozor tvoje mame kao da sam stigla svojoj mami neverovatno lice... :-)

    ОдговориИзбриши
  9. Kao i sve druge tehnike, i slikanje se mora vježbati. Što budeš više slikala, bit ćeš zadovoljnija sa svojim radovima. Slažem se sa Kaćom da na prvoj nešto nedostaje, ali su kale super. Hvala ti na tvojim komentarima na mom blogu. Stvarno me usreće. Pozdrav, Jasminka.

    ОдговориИзбриши
  10. Prekrasni radovi, suprug ti ima zlatne ruke!!!
    Ne brini zbog slikanja i uživaj u njemu.
    Svaki dan nešto crtaj, skiciraj i tako ćeš izvježbati ruku a onda će sve biti svakim danom sve bolje i bolje.
    Pusa!

    ОдговориИзбриши
  11. Zivis u prekrasnom kraju, a kolevka je Wow, sve pohvale majstoru:)
    Ti slikas ekspresionisticki, onako kako ti dozivljavas i vidis stvari. Tvoje slike su odraz tebe i tvojih osjecaja, ucini onako kako ti smatras da treba:)
    Meni su SUPER!
    Pusa

    ОдговориИзбриши
  12. Sada mi jasno odakle sva ta tvoja inspiracija pa tvoja okolina je bajka u odnosu na sivilo mog grada... Kolevka je divna a sa slikanjem nesmes stati Van Gog nista nije bolji od tebe... Ljubi te tvoja Vila <3

    ОдговориИзбриши