"First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win." Gandhi

субота, 30. април 2011.

MOJA KORPA I MOJE FLASE


Napokonnnnnnnnnnnn sam se snasla da slikam svoje stvari. Najveci problem mi je skidanje slika, ali evo sad je ok. Stalno neki nedostatak kablova. 

Prvo da vam se zahvalim na redovnoj poseti i da vam kazem da vas redovono pratim. 

HVALA VAM OD SRCA 




Ova korpa je skoro radjena sa namenom da bude zauvek moja. Videcemo, mozda mi i uspe. Lepo stoje jabuke u njoj, a grane smo brali ja i moj muz dok smo setali jednom divnom stazom u sumi.  Bas ej lepo ispala, posebna, mada su sve moje korpe uvek na svoj nacin i nema ih nigde u radnjama naravno.






Plava flasa je nastala uz put, a ova providna je narudzbina.
Radim ja tu i tamo, a bacila sam se i na slikanje, jer to mi je manje opterecenje za moju ruku, za koju verujem da ce uskoro biti kao nekada. Stena sam ja, nego sta.

Voli vas vasa Pipi.

10 коментара:

  1. Što ti je s rukom? Nadam se da nije ništa ozbiljno. Samo polako...

    ОдговориИзбриши
  2. Vrijedna si ti uvijek, u to sam sigurna, ali tvoja ruka je rekla, dosta, molim malo odmora :))) Bit će sve dobro, to je prilika da se više posvetiš nečem drugom, kao npr. fotografiranju!
    Korpica je divota jedna, savršeno si je isplela!!!
    Pusa

    ОдговориИзбриши
  3. Pipistrelin muz1. мај 2011. 00:43

    Pa kada ona nece da kaze ja cu da je izdam pa kud puklo neka pukne: grancice za ovu korpu izabrali smo na stazi koja ima naziv "Staza cudesne lepote" (slobodan prevod sa italijanskog) u orginalu je "Sentiero delle meraviglie"... Eto to je i tajna: izabrati cudesbe grancice na stazi sa ovakvim imenom, uz cudesne ruke = rezultat je cudesno lepa korpica za voce. Veoma jednostavno zar ne?

    ОдговориИзбриши
  4. Oh Pipi,ove tvoje ruke su zaista vrijedne,zlatne i biserne.Kao što si i sama rekla,košara je jedinstvena i takvih nema za naći,a kamoli kupiti.Čuvaj ruke i želim brzi oporavak,
    Tanja

    ОдговориИзбриши
  5. o, kako čudovita košara... tako sem ponosna, da imam eno zelo podobno doma :)
    stekleničke si spet odela v čudovita naravna oblačila... koliko lepega...

    ОдговориИзбриши
  6. Milo mamino! veoma lepo je to što radiš čestitam ti.ja sam se tako poželela vas ....

    ОдговориИзбриши
  7. Sjajno, Pipi, uvek spajaš lepo i korisno, šetnju u prirodi za branje grana, rad za vežbanje ruke, i sve to za lepotu u kojoj uživamo.
    Poljubac za tebe!

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман2. мај 2011. 09:36

    Ma neznam što da ti kažem a da već nisi čula!!!
    Lijepo je vidjeti kako sve radiš s ljubavlju. Puno pozdrava od mene!!!! :)))

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман11. мај 2011. 19:41

    Ti si divna Pipi, uvijek me iznova razveseliš i ugodno iznenadiš svojim radovima.
    Prekrasni su!
    Pusa.

    ОдговориИзбриши