"First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win." Gandhi

среда, 27. јул 2011.

Za one koji razumeju deciji svet, prvenstveno za nasu Anima Art kojoj sam obecala bar jednu pesmu iz moje zbirke


Korak moj

Korak po korak,
ja idem dalje,
na taj put dalek 
nesto u meni me salje.

Sa radoscu putujem,
u zvezde gledam,
jako se radujem
i moju srecu nikome nedam.

Svakoga dana ja novosti imam,
hranim se stalno ja sa njima, 
sa njima ja vesto plivam,
dok svaka novost u meni uziva.

Iz dana u dan sve bolje letim,
ljubav u meni je sira i lepsa
i kad nemam sa kim da je delim,
ona je u meni i nije slepa.

Oci su joj jako velike
sijaju zraci, sve je u cvecu,
ta ljubav je cudne vrste neke
a ja znam da gradim tu srecu.

Saznadoh slucajno da trazila sam nista,
tragajuci za necim sto ne postoji,
saznadoh i slucajno da ta pista,
uvek samo i jedino za mene tu stoji.

Ta moja pista bez mene ne ide  nikuda 
ona me verno drzi i trpi,
hvala joj jos  jednom i ovog puta
sto zbog moje nista se ona strpi.

Ta moja pista za mene skrojena
ostade moj verni drug,
u meni je jako ona voljena
i ona zna da ceni moj trud.

Korak po korak
dok zraci sijaju,
korak po korak
oni me miluju,
korak po korak
ja hrabro gazim,
na srce svoje 
sve vise pazim.



MADE BY:
Pipi bez carapa........ dugih i kratkih, bosonoga trci po pesku na obali mora.
(vrucine su a ja ne ukljucijem klimu, vise volim da hodam u toplom ambijentu bosa, ako je moguce po lepom pesku jos radje, makar i skakutala od toplote ;) )



Hvala SRCU sto me trpi
hvala nogama sto me nose,
hvala ocima sto me gledaju,
hvala svim mojim manama koje mi pokazuju kuda trebam da gazim, kako da ih preokrenem da  postanu najbolji deo mene,
hvala svim mojim koracima sto me zivotnom stazom vode bas tamo gde ja volim da idem. Magija postiji, jedino sto trebamo uciniti je dozvoliti da nam bude drug.
I na kraju hvala svim Pipinim drugaricama i posetiocima njenog bloga, vi ste pokretaci svega u njoj. Hvala jos jednom. :) Lep i ugodan odmor svima.

8 коментара:

  1. HVALA,DRAGA MOJA PRIJATELJICE PIPI!

    Korak tvoj
    me poneo!
    U srcu nosim
    njegov trag.

    ОдговориИзбриши
  2. I ja bih se trebala uputiti na put, ali nemam snage, tim više što znam da ono što tražim ne da ne postoji, već je očito više nemoguće dobiti..

    ОдговориИзбриши
  3. Draga Pipi, divna pjesma...nisam znala da ti i pisanje stihova ide od ruke, al što tebi ne ide!?
    Kolko je tebi bio užitak pisati ovu pjesmu za svoju prijateljicu, toliko je i njoj bilo radosno srce kad je saznala da si je napisala baš za nju!
    Predivan je i posljednji tekst zahvale...i ti si mnoge pokrenula i potaknula na drugačije, pozitivnije razmišljanje i hvala tebi što te imam kao svoju blog-prijateljicu :))))
    Pusa

    ОдговориИзбриши
  4. Prelijepi stihovi, ti si draga Pipi multitalent, hvala sto si to podijelila s nama:-)
    Pusa

    ОдговориИзбриши
  5. Jednostavno prekrasno :)

    ОдговориИзбриши