"First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win." Gandhi

петак, 7. октобар 2011.


CVECE I KAMENJE
BY PIPI










Slikano malo na brzaka. Radionica ima puno posla. Skoro sam pronasla u jednoj radnji na snizenju neku zelenu masu, ovu masu HAHAHA. Nemam pojma sta je..hahhaahha, ali je kao glina i plastelin. Evo meni moje kombinacije.






Ove vaznice su tek dekorisati, a cvetova vise nema. Moje cvece non stop nalazi nove domove.



Aaaaaaaaaaaaaaaaaaa isprobala sam se i u stofu. Evo rezultata MOJA RUZA OD TRAKICE. A ova na zvonu je od neke papirnate trakice.
Oprostite sto su slike malo brzinske, uistinu moj muz je slikao, a mnogo ima i on posla. Ramovi, ramovi, danas ih je napravio jos nekoliko. Ma prava fabrika.
Hvala vam na svim posetama, komentarima i svim osmesima na vasem licu. 
Ljubi vas vasa Pipi.

6 коментара:

  1. Pipi, divno radiš i zaista si vredna i ti i muž.
    Baš se radujem što tvoji radove odlaze u nove domove, pohvaliću se da i moji odlaze takođe:)

    ОдговориИзбриши
  2. Radi se pod punom parom,a stvari koje izađu iz vaše tvornice su zbilja prekrasne!Svaka čast!

    ОдговориИзбриши
  3. Kamen kao podloga mi se jako sviđa i tvoji neobični cvjetovi izgledaju kao da su izrasli na kamenu...ružu od trakice si super napravila!
    Lp

    ОдговориИзбриши
  4. Kako ti imaš dobre ideje! Cvetovi na kamenu - fantazija!

    ОдговориИзбриши
  5. Tvoji cvjetovi su posebni i prelijepi, pa me ne cudi da uvijek nađu novi dom.-))
    Ruza od trakice je prekrasna!
    Pusa

    ОдговориИзбриши
  6. Veoma interesantno. Oduševila me kombinacija materijala.

    ОдговориИзбриши