"First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win." Gandhi

четвртак, 29. децембар 2011.



NENINI PASTELI

I JOS NEKI



Ova je bas mala, nalazi se kod Nene, a poslala sam joj je razmisljajuci da moze da joj posluzi za gornju povrsinu neke kutijice. Ipak i sto je vise gledam sve vise mi se dopada i za na zid. Hehehehe









Jos neke od ovih pastela cete naci kod Nene . Napokon je stigao Deda Mraz i kod nje. Dugo sam se spremala da joj posaljem postu, bilo je vreme vec. Ali sam i iskoristila drugaciji nacin transportovanja..Hehhehehehe.
Ostali pasteli su pasteli koji vec borave u necijim drugim domovima, a ja sam zakljucila da trebam da napravim opet pastele, ako hocu da ih imam. Ljudi ih obozavaju, svako je jako odusevljen i taj prizor na licu coveka dok ih gleda me uvek iz nova odusevi.. Ovi pasteli, kada se lepo i jednostavno urame, dobiju tako lep dodatni odsjaj, da prosto struji radost i srece u coveku, bar u meni i u ljudima koje gledam ocima oko mene.

Ova slika je slikana mobilnim, a u prirodi je mnogo, mnogo lepsa/ostrija. Posto nemam vise ove slike, dobro je i ovako da me secaju slike na original. Kaze se gde nema kise, dobar je i grad. Hehehhehehe. Gde ih sretnete, prepoznacete se...hehehhehehehhe


Ovom slikom moram da se pohvalim da je zavrsila kod jednog najpoznatijeg estetskog hirurga u nasem kraju. Slikala sam je na brzinu mobilnim, jer je bila brza odluka. Velika je 70 x48 i u prirodi izgleda mnogo, mnogo lepse. Ponosna sam na moje slike. 
Do sledeceg posta.

Pipi

3 коментара:

  1. I s razlogom možeš biti ponosna na svoje slike, jer predivno izgledaju i zrače posebnom energijom. :)

    ОдговориИзбриши
  2. I ja sam ponosna što si ti ponosna. Vjerujem da je sve uživo puno ljepše tj. oštrije iako su i ovako prelijepe!!! Najljepše su mi ove u plavim tonovima, ima stvarno nešto posebno u svakoj od njih, ah da, pa to si ti!!! Pusa :)))

    ОдговориИзбриши