"First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win." Gandhi

четвртак, 22. децембар 2011.


SRECNI PRAZNICI SVIMA



Posto su kod mene slavlja na sve strane, moja prijateljica, koja je graficki dizajner, mi je pozelela lepe praznike sa posebnom jelkom. Radovi su moji, a novac nek je nas, delim ga svima... a njoj hvala od srca i vama nek je srecno.. Jelku mozete slobodno skinuti i koristiiti i za vase cestitke ukoliko neko pozeli. 
Hvala vam od srca sto ste uvek tu, sto ste mi pomogli nesvesno cak mnogi od vas da dozivim 2012 i da danas budem ovo sto jesam. 


Jedan krasan ukrasni detalj sa svecom, koji sam prvo mislila da ce posluziti za moj sto, a onda su dosli Francuzi....heehhhe, zavrsilo je u Francusku i srecna sam zbog toga.


Ovde je detalj, a podloga su naplavnine. Naravno vezala sam ih zicom i napravila jednu lepu celinu, a onda dodala u sredini svecu na kamenu i okolo razne ukrasice, samo nek se crveni...hehheh. Tatijana hvala ti za ideju sa naplavninama.


Da ima i adjela, cuvara. neka lepo cuva dom u kome se sada nalazi i neka se lepo potrudi da nauci francuski, ako jos nije. Hheheheh



I tako i ovaj andjeo isto cuva neciji francuski dom. Ali ne brinite nisu svi andjeli otputovali za Francusku. Hahhahahahah



Ali zato ovaj cvetni andjeo cuva moj dom. hahhahahah Ima i bisere i poruku BUON NATALE od zice u prevodu dobar bozic, ili srecan bozic, bi bilo kod nas. Stoji pred ulazna vrata i svakome se smesi. Kod mene cveca i za Bozic, sta cu..hehheh


E sad sveca na kamenu je detalj od one prve gore, ali necu da sada pomestam, htelo da bude tako.


On ce mi zvoniti za 2012.u Novu. Reci ce DING- DONG.  Hehhehhehhe
Ima zasto.. .....


Zato je ovaj svecnjak moj. Naplavnine, ispleteni detalj od mog pruca i ostale sitnarije. Obozavam ga.


Detalj mog svecnjaka. Da ove sitnice sam skupljala u prirodu, sem pecurki i crvenih bobica, njih sam kupila.



I jos jedan svecnjak, tu su i semenke od maslina. Volim masline i vredno sam skupljala. Podloga je ispleten deo od pruca pa nalepljena vrucim lepkom na kamenu plocu.


I naravno, kamen, cvet i dodaci..heehehhe


I jedina slika sa izlozbe. Hehhe, zanela nas atmosfera. Ja inace trebam licnog fotografa...uvek sam za to zaboravna Obecavam u 2012, da cu da budem vise marljiva u slikanju... Neke stvarcice su ostale, popakovala sam ih za sledecu godinu. Neka ima. Ovde i ima stvarcica koje nisam deo po deo slikala, zaboravila sammmmm..tek sad vidim. Vidim i neke na slici koje imam u kutiji, pa kad bude vise vremena, bice slikica.
..hehhe.

SRECNE PRAZNIKE VAM ZELIM.

Voli vas vasa Pipi.

19 коментара:

  1. Hvala draga na čestitkama, radovi su baš neobični i slatki i tebi od srca sve najbolje želje i nadam se da će ti nova donijeti mmogo sretnih trenutaka!!!

    ОдговориИзбриши
  2. Lijepe slikice i radovi! Sve najbolje u novoj godini i lijepe i sretne blagdane ti želim!:)
    Pozdrav!:)

    ОдговориИзбриши
  3. Koliko si ti toga napravila...milina jedna.
    Radovi su više nego prelijepi!!!!
    Hvala na čestitci!!!!
    Pozdrav.

    ОдговориИзбриши
  4. Ukrasi su ti divni!Sve najlepše i ja tebi želim u Novoj godini!

    ОдговориИзбриши
  5. Kao i uvek, prepuna pozitivne energije, savršeno vredna i prepuna radosti koja od tebe pršti i preko neta do svih nas.
    Hvala ti za dobar osećaj!

    ОдговориИзбриши
  6. Hvala, draga vredna Pipi!
    Radovi su maštoviti, odišu radošću.

    SREĆNI PRAZNICI!

    ОдговориИзбриши
  7. Prelijepi su ti radovi, krasni aranzmani za stol, bas mastoviti.
    Sretni i veseli praznici i tebi i tvojoj porodici. Zelim ti da i dalje prstis pozitivnom energijom jer ju tako prenosis i na nas. Sve najbolje!

    ОдговориИзбриши
  8. Iiiii kako si ti bila vredna.Sve pohvale!Sve naaaaaaajbolje i ja tebi zelim!

    ОдговориИзбриши
  9. Hvala draga Pipi :)))
    Cijeli post je u veselom tonu i nama koji čitamo prenosi nam tvoju vedrinu i sreću!
    Radovi su predivni, iz prirode kroz Pipine ruke u Francusku :)))
    Pusaaaa

    ОдговориИзбриши
  10. Tebi i Tvojoj porodici želim dobro zdravlje, ličnu i poslovnu sreću, sa nadom da ćeš nas uveseljavati i sledeće godine svojim divnim radovima.

    ОдговориИзбриши
  11. Predivni radovi draga Pipi, puno zdravlja, radosti i srece u Novoj godini, tebi i tvojoj familiji. Pusa

    ОдговориИзбриши
  12. Koje šarenilo i veselje.Volim taj kreativni nered! Tebi također želim dobro zdravlje, radost i veselje!!!Odmori se, zaslužila si.Veeeliki pozdrav!!!

    ОдговориИзбриши
  13. Sretan Božić. Radovi su predivni.

    ОдговориИзбриши
  14. Hvala svima koliko vas ima i lepe praznike vam zelim....

    ОдговориИзбриши
  15. Sretan Božić i tebi draga Pipi i sve najbolje ti želim!

    ОдговориИзбриши
  16. Sve pohvale za ovaj post i sve tvoje radove , i Sretan i blagoslovljen Božić tebi i svim tvojima.

    ОдговориИзбриши
  17. Sretni ti praznici i Nova 2012 godina!Sretna sam što mogu pratiti tvoj blog i uvijek nešto naučim.Puno ti sreće želim u životu i daljnjem stvaranju na tvom blogu!

    ОдговориИзбриши