"First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win." Gandhi

среда, 16. децембар 2009.

Moje veliko srce



Cesto sam uzimala olovku u ruci i nacrtam srce. Jos u skoli, kada mi je bilo dosadno, ja sam sarala olovkom po papiru i najcesce sam crtala srca. Za mene je srce lepa stvar, koja uvek podseti na ljubav, srecu, radost i sve sto je lepo, NA ZIVOT pre svega. Predstavicu vam moj rad, moje VELIKO SRCE. Ovoga puta nije crtano srce na papiru, vec rad sa materijalom iz prirode. Kazem ja: masta moze svasta.



5 коментара:

  1. Ah upravo radim na jos nekim novostima,bice jos mnogo toga.

    ОдговориИзбриши
  2. Ljudi u našim godinama
    ulaze u ljubav oprezno,
    kao neplivači u plitku vodu,
    kao političari u kombinacije,
    iz čistog straha od ponovnog voljenja,
    iz nesigurnosti,
    a oni su zanate ljubavi
    već dobrano izučili
    i mogli bi biti od slatke
    pouke neiskusnima.

    ОдговориИзбриши
  3. Evo, kao što vidiš...tu sam...
    Pregledala sam sve i sve je ok...
    Vremenom ćeš dosta toga dopuniti....
    Želim ti sretno blogovanje, a za ručni rad ne brinem...biće toga sigurno još.
    Lijep pozdrav, Phoenix

    ОдговориИзбриши
  4. Prvo blogovanje i upoznala sam najdivniju osobu.Draga Phoenix samo pogledam tvoj osmeh na slici i ulepsa mi celi dan.Hvala sto si se pridruzila mom blogu. Jako sam srecna zbog toga. Nadam se jos mnogim, mnogim osobama bar malo da lice na tebe.Puna si dobrote i umetnickog duha.

    ОдговориИзбриши
  5. O juce sam napravila jedno zvono. Mislim da nece moci na slici da ima tu istu car,kao u stvarnosti. Blizi se BOZIC.Prava stvar.

    ОдговориИзбриши