"First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win." Gandhi

субота, 12. децембар 2009.

Sposobnost vrednih ruku i maste

Jos kao dete sam se divila ljudima koji nesto stvore sopstvenim rukama. Divljenje i licna masta me nikad nisu napustali. Cesto uhvatim sebe kako u mislima lutam u nekom svom svetu, daleko od stvarnosti i stvaram mastovite slike, samo meni poznate. Cesto svoju mastu manipulisem okrecem, prevrcem, a da nisam ni svesna, a sve te slikovite maste izmemorisem u svom mozgu i obogacujem svoj svet maste. Cim dobijem neku priliku, prenesem to i u stvarnost.Naravno za to se nadje prava stvar, pravi momenat i pravo raspolozenje.
Vise puta sam pozelela da taj moj svet podelim sa nekim. Verujem da ima jos takvih i da nisam sama.
Mastovita Pipistrela

Нема коментара:

Постави коментар