"First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win." Gandhi

понедељак, 14. новембар 2011.

PROBUDI SE
( ovo se ne odnosi na nikoga konkretno, da se ogradim odmah)



Nocas ce biti emisija OTISAK DUSE na radio 202. Slucajno sam dosla do ove informacije, ali nista nije slucajno, a po reklami sam shvatila da je pocetak jedne nove ere, jednog pozitivnog sveta. Misterija o kojoj ja govorim odavno i ovde i u mom zivotu i ujedno i dokazujem svojim zivotom. Nasa dusa je sve u nama. Kako je tretiramo, sta nam ona znaci, koliko obracamo paznju na nas zivot i nasu dusu, koliko brimeno o ljubavi, koliko je dajemo i koliko je primamo zaista?
KO SAM JA?
ODAKLE ZAISTA DOLAZIM?
ZASTO SAM JA TU NA ZEMLJI?
STA JE TO STO JA PORUCUJEM?
KAKO SE PONASAM?
ZASTO CINIM NEKE STVARI?
STA TREBAM DA POPRAVIM KOD SEBE?
PRIZNAJEM JA SVOJU DUSU UOPSTE?

Ovo se odnosi na celi svet, ne samo na mene. Ja se brinem o svojoj dusi, brine se svet isto o svojim dusama? Verujem da da, verujem da ce svako sve vise obracati paznju na sebe, umesto da ispravlja druge. Pogledajmo sopstvene duse u nama.
Mozda bas zbog nekih postupaka zovu duse U POMOC? Zasto to cine? Ja znam zasto moja dusa to cini?
JA PUTUJEM BUDNAAAAAAAA!!!!
PROBUDIMO SE SVI!!!!
NIJE TESKO; SAMO TREBAMO VOLETI I BITI MEKANIJI U SVOJIM ZIVOTIMA, POKAZATI SAMO LJUBAV U NAMA!

MNOGIMA MOZDA SMETA DANAS OVO MOJE MISTERIOZNO PONASANJE,  A TO NE ZNACI DA SE NECE SUTRA SETITI BAS OVIH MOJIH RECI I PROBUDITI IH IZ RUZNOG SNA! DOK JE MNOGE  PROBUDILO!

JA SAM VELIKA STENA LJUDIMA NA NJIHOVIM PUTEVIMA!
HVALA SVIMA.



POZDRAV SVIMA OD MOJE DUSE.
HVALA SVIMA STO SU USLI U MOJ ZIVOT NE VEZANO ZA TO NA KOJA VRATA, NA KOJI NACIN, SVE JE ZA NESTO DOBRO.

HVALA VAM.
AKO NE VERUJETE MENI, PROCITAJTE VISE O LOUZE HAY I JOS MNOGO MNOGO SLICNIMA U SVETU KOJI SU I MOJI PRIJATELJI DANAS. HVALA IM.
Znam da kod nas ima jako malo informacija o ovakvom boljem zivotu, a zato je 202  nocas od 01 do 04 prava stvar ocigledno, nikoga nece boleti ako slusa, a zato moze pomoci svakome pojedinacno, mozda. Nije nikome obaveza, ali je mozda licni izazov.
NIJE VAZNO STA JE BILO, VEC STA JE SAD. DUSA NE ZELI LOSE, VEC SAMO DOBRO.
MIR !
VASA PIPI 

2 коментара:

  1. Znaš li ti da si jedna od prvih na čiji sam blog naletela i pridruzila se i drago mi je zbog toga.Upravo ovakvi tekstovi koji otkrivaju tvoju dušu su me priblizili tebi.Hvala ti Pipi i da znaš da stvarno uzivam kad sam na tvom blogu,čak i onda kada ne ostavim komentar.

    ОдговориИзбриши
  2. Živimo u jednom grubom, neurotičnom svijetu. Ljudi imaju sve manje vremena jedni za druge...vrijeme je novac...ne slušaju se...nemaju vremena...Ali, to su neki ljudi. Ima onih koji imaju dušu i volje i potrebe biti dobri, plemeniti otvoreni prema pozitivnim stvarima. Ti si jedna od takvih ljudi...Pusa

    ОдговориИзбриши