"First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win." Gandhi

недеља, 6. новембар 2011.

WELOCOME I ZVEZDA KOMETA



Kucica ima i svoje drvece, pravljeno je od koscica breskvi i kajsija.


U kompletu ovako. A sa leve strane je i crkva.


Ovako izgleda zvezda kometa.

i

PLANINSKA WELCOME


I jedna planinska.

 Kamene planinske kucice ( na italijanskom se  zovu cascine ovakve planinske kamene kucice). Tu je i skola, andjeo cuvar isto na samom vrhu. Nisam slikala detalje, sorry. Crvene tackice koje se vide su zapravo crvene perlice i tu su i 2 sisarkice koje oznacavaju sumu.
Uistinu kucice su napravljene jos pre, kada sam pravila i one druge, samo sam ih iz neke brzine ispustila postaviti ovde. Danas sam otkrila da nisu na blogu, pa da ispravim gresku. A trenutno se slika, slika. Rade se i ramovi, tako da vec imam punu kutiju parcica drveta. Izgleda da ce biti jos kucica, kad bude.

I

NAGRADE



jos jedna divna vest. Dobila sam nagradu od nase Livesart. Jako sam joj zahvalna sto sam na njenoj divnoj listi i ja medju ostalim blogericama. Postoje odredjeni koraci i ja bih sada trebala da biram i podelim nagrade. Prosto ne mogu da vas odvojim zato cu vam je svima podeliti. Svako ko je cita, pripada i njemu. Posluzite se. A o meni sam vec toliko pisala da sta reci vise sem hvala i srecna sam. Draga Livesart jos jednom hvala. Njen blog je jako interesantan pa svratite, a vazi za one koje je jos ne poznaju.

Vasa Pipi.

6 коментара:

  1. Otkrih jos jednu nagradu namenjenu meni, ali nju cu u sledecem postu. Blago meni, a znate sta nagradicu se i ja sama jednim VOLIM TE. A takodje i vas VOLIM VAS. Hahahahhahha hvala vam cure moje..moje lepotice, vesele devojcice...
    ;)

    ОдговориИзбриши
  2. Odlični su ti welcome znakovi! I mi tebe volimo! :)

    ОдговориИзбриши
  3. Opet nove, vesele kućice iz Pipilanda:))
    Bravo, Pipi, prelijepe su!!

    ОдговориИзбриши
  4. Čestitam na divnim radovima tvojih vrednih ruku, čestitam na zasluženim nagradama:)

    ОдговориИзбриши
  5. I bez ovih "ukrasa dobrodošlice" ja sam se ovde, u Pipinoj čarobnoj kući uvek osećala dobrodošlom. A tek sad?! Pozz.

    ОдговориИзбриши