"First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win." Gandhi

уторак, 8. новембар 2011.

RAMOVI 


I

JOS DVE NAGRADE





Nagradila me nasa Sara i nagradila me nasa Biljana .  Hvala vam devojke. Srecna sam sto spadam u svet kreativaca i delim sa vama svoja umece, kao sto i vi delite vasa sa mnom. Osecam se tako lepo, privilegovano i ponosna sam na sve vas.
Ja sam puno pisala o sebi ovde. Ponosna sam sto je sve vise pozitivnog sveta i sve vise dobrih ljudi. Interesantno koliko sam ja zadovoljna svetom i sobom i za mene danas postoje samo dobri i interesantni ljudi. Hvala vam jos jednom i zelim da svakog ponaosobno nagraditi, svakog od vas ko cita ovo. 

Shvati da si bas ti zasluzio ovu nagradu, preuzmi je i hvala ti. Dovoljno je ostaviti komentar svoj, svaki komentar je dobrodosao. Hvala

Vasa Pipi

3 коментара: